Skinnkjol med hög midja nästa

Idag var jag på Stoff&Stil och köpte lite tyg till presentationen av Madonna/ola Salo-projektet. Inlämningstiden har blivit framskjuten eftersom lärare vatt sjuk osv.., Det är så typiskt, den enda riktigt roliga lektionen är den vi får flest hålor på, JAG VILL ha den lektionen. Resultatet av arbetet kommer upp här om ca 2 veckor.

När jag ändå var på stoff&Stil passade jag på att handla lite skinnimitation i svart. Ska bli en kjol med hög midja. (Tänk rock, inte kinky! ). Till denna hade jag tänkt ha en vit, lite för stor, t-shirt med band-tryck och en par coola pumps och självklart mitt nitarmband. Till detta serveras en tuperad frissyr som ska bli så stor så den syns på 1 km avstånd. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0