En god shopping förlänger livet och förkortar fötterna..

Slutade tidigare idag:) och eftersom jag skulle fika med felicia hade jag 5 timmar att fördriva i stan. Och vad gör man när man är omringad av affärer? SHOPPAAAAAAAAAAAR :D.
 Det blev:
 -En grå stickad klänning (som jag ska ha tillsammans med skorna i tidigare inlägg och ett par svarta strumpbyxor + gråa knästrumper) Gina Tricot
-Ett rockigt linne(tänkt ha det till min blivande skinnskjol med högmidja) Gina tricot
-Lila linne (till streetdansen) Gina Tricot
- Svarta stickade strumpbyxor Gina Tricot
- En urgullig t-shirt (fick lite mellanstadie-flashback med den =) ) Cubus

 När man kommer hem med fötter som värker som om man stått på samma plats i 2 år, då har det varit en bra shoppingtur!:D

(verkligen kass fotograf + dålig kamera)

Kommentarer
Postat av: Trullan

Hej! Wanabe trojan, har du faktisgt kopt den? Gjorde bra fynd i dag btw (A) Kopte nya convirse :D Keep up the good work

2007-11-03 @ 04:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0