Har ytterliggare 3 plagg ute i Sverige och det känns jävligt bra.

Tisdagkväll och kvällsfikat har precis avverkas med gammal fin vän. gårkvällens fika tillbringades med en annan fining och imonkväll ska jag träffa bästa Michelle. Tror bestämmt att jag ska införa dessa kvällsfikor till en tradtion.

Idag har det varit tisdag, hela dagen och det har väl fungerat bra! hade sömnad i morse och provkjolen blev klar. Provkjol= ful kjol med alldeles för många detaljer; paspoalficka, stolpficka, knäppning, blixtlås, you name it. Men bra övning!

Eftermiddagen bjöd på kragar i olika former och vinklar och nu kan jag lägga lite ståkrage, krage med och utan fast stånd till min kunskapshög.

Efter skolan begav jag mig till Tjallamalla för att kolla av senaste leveransen och fick reda på att jag hade sålt 3 plagg, kul! Ett par snickarshorts, en väska och en kjol av märket Undefined är det alltså några som bär i Sverige (?) numera. KUUUL!

Nu är det dags att sluta tråkblogga (ska försöka komma på intressantare läsning  för er som faktistk fortfarande hänger här ibland). Imon ska jag åka till skolan tidigt och jobba lite med Niki i ateljén innan vi börjar. Teckning står på schemat!

Ha det överbäst!
Natti


Sålda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0