I GOT IN!

Jupp! Fick brev från Tillskärarakademin igår att jag har kommit in till hösten start! YÄS!
Nu har jag en säkert plan B iaf. Plan A är fortfarande Förberedande programmet på Textilhögskolan, men tillskäraraakademin är ett bra alternativ!

För att fira detta blev det en shoppingrunda (före beskedet..haha). Eftersom jag inte haft tid att shoppa på länge (Hade egentligen inte tid igår heller, men ibland måste man..) så blev det e ganska stor budget..Den 25e smäller det? Right? haha. Två par skor, en skum byxdress (but I like it!), en transparant gammelrosa blus, en röd top, en marin kavaj och ett linne. Mycket nöjd med dagen. På kvällen blev det plugg och studnetklänningsprovning och den satt perfa på min Kund, Åse! Resterande tid av veckan blir det jobb, plugg och sy klart klänningen och en annan beställning. Var föresten på Tjallamalla igår också och lämnade in lite plagg.

Nu blir det raportskrivande om Lyocell (ett regenatfiber).
Catch ya later!
//Katti

Min fina skumbyxdress med vida ben. Från Gina.

Och nya kilklackarna. Från Weekday.


Kommentarer
Postat av: Åc

Så oprofitionell du är som är utte o shoppar med din kund ;) Som inte nämdes :S Du nämde inte heller min supper coola mineräknar kolocka :S

2010-05-28 @ 16:22:06
Postat av: Line

Haha, ser ut som en maxiklänning ju :D And I like the shoeeees :D

2010-05-28 @ 21:17:01
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0