Teaser

Tre dagar, tre visningar och 5x3 klädombyten senare.

Nu är alla visningar gjorda för den här kollektionen! Allt gick som planerat och trots tight med tid mellan bytena, så hann jag slänga ut alla modeller i tid på scenen. Idag, på sista visningen tog jag mig friheten att gå ut och ställa mig bland butiken när alla andra stressade runt backstage. Åhå, vilken känsla att se mina plagg på scenen och att få se publikens reaktion när outfit efter outfit visade. Tack till alla som kom och tack till mina duktiga modeller!

Hann även med att ta ut modellerna utanför byggnaden för att ta lite snabbshots på kollektionen med min kamera. Visar lite oretucherade bilder på det tills bilderna från visningen kommer upp.! (Väntar på bilder från fotograferna så det kan ta ett tag).


Sidsel i "Pianoklänningen"


Viola i "Kasettbandsklänningen"

Kommentarer
Postat av: Line

Åh! Så otroligt snyggt Katti :D Grymt imponerad!

2010-03-28 @ 18:43:15
Postat av: Åc

Varför la du inte utt linet o byxorna?!

2010-03-28 @ 22:52:34
Postat av: katti

Kan ju inte avslöja allt än ;)

2010-03-29 @ 00:01:53
Postat av: ANGIE

Så lite så! :D haha ja lite reklam där kanske ;) men var ju tvungen alla måste få ta del av det ju! ^^

2010-03-29 @ 19:43:26
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0