SHOWTIME

It's on!

Igår begav det av för genrep, där modellerna fick köra igenom schemat en gång till musik. Efter att hållt andan kunde jag pusta ut över att låten räckte och att mina modeller var duktiga!

Idag var det alltså showtime! Först visningen gick av stapeln! Tiden mellan ankomst och modevisning kan betraktas som lugn/massa dötid. Fanns inte så mycket att göra, kläder klar, smink fixades av MUA's (make up artister). Spenderade dock lite tid med att tuppera och fylla modellernas hårbottnar med hårspray.

När modevisningen var igång var det desto mer att göra. Herreguu vad stressig det var mellan klädbytena! Av med kläder, På med kläder, fort som s*tan utan att förstöra make och hår och hinna få ner modellernas fötter i skorna samt snöra dojorna. Japp, jag slopade "regeln" om högklackat på catwalken och körde converse på alla modellerna, vilket blev sådär uppskattat av vissa, för tydligen är det svårare att gå i platta skor. Men tjejerna gjorde ett bra jobb trots allt!

Jag är nöjd med dagens visning och hoppas att resterande visningar går minst lika bra!
Bilder kommer upp efter att alla visningar är klara och jag har fått dem från fotografen!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Åc

Fotograferna? Räknar inte din bror? Räknas inte jag :(?

2010-03-27 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0