No matter if you're Black or White.

Våren börjar smyga sig sakt på och likaså de randiga tröjorna. Att varje butik har minst en randig tröja på våren är lika säkert som att jag har druckt minst två koppar kaffe innan klockan 11.00.  Jag offentlighetsförklarar nu den randig tröjan som ett basplagg i garderoben. För visst är det ändå lite trevligt att gå runt och känna sig som Håkan Hellström för en dag? Och kom ihåg att så länge ränderna är smala ger de ingen förstorande efftekt på kroppen, fastän de ligger horisontiellt! Nedan har jag plockat ut 4 stycken ränder från de kända kedjorna. Pick n' choose!



fr v. KAPPAHL           GINA TRICOT             H&M               LINDEX


Kommentarer
Postat av: Michelle

H&M har helt klart snyggast tröja.

2010-01-26 @ 20:45:33
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: Vojjan

Jag kan fixa en svart/vit-randig tröja till dig Katti! Ge mig en vit tröja och en svart tuschpenna så ska du allt få se!

2010-01-26 @ 21:16:44
Postat av: Åc

Tyckte faktigt KAPPAHLs var ganska snygg :S men H&M är alltid bäst <3 :D

2010-01-31 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0