The Garden collection by H&M

Jag har sjuk beslutsångest inför våren. Fler dörrar än väntat har blivit upplåsta och dörrhandtaget är nertryckt. VAL. Jag återkommer när jag vet hur mitt liv ser ut om 2 veckor(!!). Innan dess kör jag bloggning för att släppa verkligheten ett tag. Jag saknar nått slags beslutstagarenzym. Det är jag säker på.

Är det fler än jag som är helt GAAALNA i H&M:s "garden-collection" som släps i vår?! Kollektionen är i sann 70-tals anda med sin hippie-stil och flowerpower-mönstrade tyger. En blandning av fladdrande blusar och blommiga shorts slukade mig totalt när jag såg releasen. Jag är verkligen redo för mer färg och jag längtar tills jag ska springa runt i alla blommiga klänningar och små ljusa jackor. ååh.

 Och som bonus på allt är hela kolllektionen miljövänlig och är sydd av organisk bomull och organiskt linne tyg. De syntetiska tygerna i plaggen består av återvunna PET-flaskor. Priset på plaggen är normal "H&M.priser". Helt underbart. Hur kan man bli så här axalterad av en klädkollektion? Jag hejar verkligen på H&M just nu. Kollektionen släpps den 25e Mars. Du kan läsa mer om idéerna bakom kollektionen samt sen den här.



Två av de fina outfitsen.

Kommentarer
Postat av: Line

Vilken söt klänning :D

2010-01-05 @ 00:12:36
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0