Sylvester har gått in i väggen.

Någon som har lite tid att skänka?
Redan som det är börjat tiden dra ihop sig och bara om ett par veckor ska mina plagg vara catwalk-redo. Inte nog med det så krånglar nu sylvester. Imon åker han in på sjukhus och medans han är där får Bigitta (min gamla maskin) vara stand in. Dock har hon gått i pension så det här kommer inte bli problemfritt känner jag på mig. Min hals har börjat krångla också och jag anaren förskyldning runt knuten...Dessutom måste jag hinna få upp en hemsida denna veckan, mellan allt annat. Lagom stressad? Jadå... Ibland är jag och tiden ovänner helt enkelt.

Får passa på att be om ursäkt i förväg för att jag antagligen inte kommer kunna vara så social och tillgänglig de närmaste tre veckorna. Lovar att ta igen det senare!

Solen skiner inte alltid
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Joy

Hej!

Jag kommer inte ha ngt annat an tid over nar jag kommer hem, just let me know om du behover hjalp med ngt! :)

2010-03-04 @ 05:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0