London calling

Om bara ett par timmar är jag på väg till flygplatsen. Om ytterliggare några timmar är jag i LONDON!
Veckan kommer att spenderas med en massa turistande och kul:

* Big ben
* LondonEye
* Science museum (japp, jag och Åc är nördar)
* Fira min 20års-dag på en Brittisk pub med Felicia
* Umgås med Felicia, såklart!
*Buckingham palace
* Pickadilly circus (stället för mig, nananana)
* SHOPPING
* ST Pauls cathedral
* The Globe

Något som är mindre kul är att vi måste gå upp i omänsklig tid imorgon. Termos med kaffe i blir min räddning. Nån som vill gissa hur många liter kaffe jag kommer hälla i mig under morgondagen?
Ha det bäst hemma i svealand!
See you later, dear.



 


Kommentarer
Postat av: Line

Sjukt avis och saknar min Katti massvis<3

2010-02-21 @ 19:12:47
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Åc

Hade jätter skojigt :) Tack för det fanti hatti :)

2010-02-25 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0