Im in love with a town called London.

Nu är jag hemma, återigen i Sverige. Jag har precis spenderat 5 händelserika och underbara dagar i ett London! Under denna korta tid råkade förälska mig lite grann i staden och jag hade inte haft några problem att spendera några dagar, veckor eller år till i den staden. Vädert var väl inte lika facinerande. Vi fick hela London-kittet, vilket innebar regn 4/5 dar. Men vem vill inte ha full upplevelse?

Under dessa dagarna hann vi med en massa. Förstår inte egentligen hur vi fick tiden att gå ihop. Men det fick vi, utan stress! Vi hälsade på Felicia och spenderade en hel del tid med henne, tittade på Big Ben, åkte upp i London Eye, Sjöng "Picadilly circus" på Picadilly Circus, såg Tower bridge, Fotade utanför The globe (där shakespeare befann sig en gång i tiden), Skakade rumpa på uteställe, åt en massa god mat, Shoppade lönen av oss, Lekte på Science Museum ett par timmar, Såg Musicalen Chicago, Åkte till en tågstation lite längre ut för att kolla på en halv kundvagn (plattform 9¾ från Harry Potter), Såg paraden framför Buckingham palace, besökte tygdistriktet, sjöng "London brigde" framför London bridge. Tiden där emellan sov vi eller åkte tunnelbana medan vi sjäng "Maybe its beacause Im a Londoner", både i sömnen och på tågen.

Kortsagt; En väldigt lyckad semester med flum, sång, allmänbildning och shopping (samma sak). Bilder kommer inom kort (när jag har hittat kabeln till min kamera).

Hoppas ni har haft det bra här hemma!

Kommentarer
Postat av: Line

En Lykke Li låt som är med i New Moon :)

2010-02-27 @ 04:42:29
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Ina

låter som en helt underbar weekend :) JAG VILL OCKSÅ!

2010-02-27 @ 09:32:15
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0