Update!

Jag kan nog inte bli en bloggare när jag blir stor..dålig update som tusanar!

Med antagningsproverna inlämnade består nu vardagen av plugg, jobb, vänner och en massa syende på diverse projekt och beställningar. Den kommande veckan blir det mycket kvalitetstid med finingar!

På tisdag gör jag och Line en road trip till Ullared med våra fina shoppinglistor som vi knepade ihop här om kvällen. Ser fram emot en Line-dag som bara den! Dem är inte allt för vanliga, varken dagarna eller Line:ar! Klockan 8.00 beger vi oss på tisdag med kaffetermosarna fulla och bekväma dojor på fötterna! På Shoppinglistan står mest flyttprylar och diverse hudprodukter. I cd-spelaren kommer det spelas allt från Aqua till The Ark och andra sångvänliga låtar. Det kommer bli en helt toppen dag helt enkelt!

I veckan ska jag också hinna med att handla tyg med Åc till hennes studentklänning! Ska bli kul! Innan dess ska jag hinna fixa klart mönstert till klänningen och göra en tygpåtgångsuträkning.

Erik är en annan filur jag ska träffa denna veckan! Det var inte igår! Och för att toppa vännerträffande så ska jag förhoppningsvis få med Felicia på ett träningspass också!

Tiden mellan alla träffar kommer jag spendera antingen på jobbet, symaskinen eller i lektionssalen. Det blir nog en bra vecka det här! :)

Fick ett mejl från Stina i New York igår också. Favorit Stinan. Ibland saknar jag folket och dagarna där. Men där saknar jag folket härifrån. Får trösta mig med att jag förhoppningsvis får träffa några från NY i sommar. Hoppas på det!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Line

IIIIH IMORGON <3

2010-04-19 @ 17:01:40
Postat av: katti

<3

2010-04-19 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0