Textil operation

En normal vettig männsika skulle inte börja ändra på sin balklänning två dagar innan balen. Jag är varken normal eller vettig i det här fallet. Har gått runt och stört mig på att bandet vid urringningen var liiiite snett. Antagligen inget någon annan skulle märka, men jag irriterade mig som tusan på det.  Aå jag tog tag i saken ikväll. I en timme satt jag och pillade med klänningen medan svetten rann. Inget fick gå fel nu, för jag hade inte tid att köpa en ny eller sy om hela klänningen. Men sprättaren och maskinen sammarbetade och tadaaa: Ett exakt rakt band!

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Trullan

haha du normal :P den var rolig den.. Men ora dig inte du kommer vara finast :D

2009-06-01 @ 18:58:51
Postat av: Anton

GRATTIS, sjukt stor risk ju haha

Hare dunderskoj på balen! Superfin klänning du gjort!

2009-06-02 @ 21:46:53
Postat av: Trullan

Du var jätte fin på balen :D Så stålt över dig!

2009-06-03 @ 08:02:39
Postat av: Living

Du var sjukt vacker på balen gumman! Kunde inte varit stoltare över dig för din klänning, och stoltast någonsin att jag fick vara din baldejt. Det var ett sant nöje! Tack :)



Och nu kan jag äntligen återvända till att vara en trogen beundrare på din blogg. :D

2009-06-03 @ 16:16:27
Postat av: katti

Tack för alla fina kommentarer! OCh tack, Fredrik för att du ville vara min baldejt, hade jättekul! :) Välkommen tillbaka till bloggen;)

2009-06-03 @ 16:26:42
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0