Easy fashion

Hej!
Dags för Webdesignlektion igen! Håller på att spåna fram en idé till reklamkampanjsajt till en oupptäckt produkt. Funderar på att göra nått helt onödigt, typ bananskal med sugproppar eller liknande :D. Kanske visar resultaten om ett par veckor! Stay in touch!

Igår var jag på AF-borgen och snokade runt i deras kostymförråd efter kläder till spexet nästa månad. Min roll att klä är den kvinnliga huvudrollen, och jag hittade kläder till båda ombytena där! Jätteskönt, nu behöver jag förhoppningsvis inte klämma in tid till att sy kostymer också. Det hade dock varit jättekul att ha något egesytt på scenen men tiden är rätt knapp just nu. Vi får se, kanske syr något ändå.

Igårkväll blev det en hel del matteplugg för om ca en timme har jag prov,.. heja mig! Helt sönderpluggad satte jag mig 5 minuter vid datorn och upptäckte att BURDAs "easy fashion"-tidning har släppts. Lycka! Trodde att den hade utgått eftersom den brukar släppas i Februari och Augusti varje år och Februarinummert var fortfarande inte släppt än, förrän igår. För er som är nybörjare på att sy (och även för er lite mer duktiga) rekomenderar jag denna tidning. Fina mönster med lätta beskrivnignar och inspirerande déer! Mönstertnaär inriktade till den lite yngre målgruppen (15-25 år). Fler sånna mönster behövs!  Köp! Tror dock inte att det nya nummert har kommit ut i Sveriges butiker än..Brukar ta ca 3 veckor sen den har släppts på internet. Klicka
här för att se mönsterna i den nya tidningen.

Nu ska jag återgå till Webdesignen!
Ha en bra dag!
//Katti



Ur våren/sommarens Burda "Easy fashion".

Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, en fika nästa vecka låter jättebra :) När har du tid?

2009-03-12 @ 15:26:06
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Line

Du är sötis Katti :*

2009-03-12 @ 17:10:49
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

Onsdag, som vi sa på smset:) ses då! O line är också söt!

2009-03-14 @ 18:24:32
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0