Utställning på 34th street

Det har inte blivit så mkt skrivande om jobben. Jag gör faktiskt annat än att turista mig, festa och shoppa.

Denna veckan har jag hjälp Helena ganska mycket. I måndags förberedde vi inför en utställning som vi skulle vara med på, på dagen efter. Så på tisdagen begav det sig in till en utställning på 34:e gatan, mitt i stan. Utställningen var mer som en mässa och där var designer för kläder, smycken och väskor. Jag hjälpte Helena att sälja i hennes lilla "bås" och under kvällen var det gratis drinkar och snacks till alla på utställningen. Det tackar man ju inte nä till! Fick även en av Helenas klänning som tack för att jag hjälpte till!

Har också hunnit vara i arkivet och ändra lite plagg samt jobba på filmkostymen hos Steavie. Kostymen börjar närma sig sitt slut och jag kan inte vänta tills jag får se de färdiga fotona på den i boken! Ska be Steavie att sända mig ett ex till Sverige.

Det har också blivit en del lediga dagar denna veckan med turistande. Frihetsgudinnan har hälsats på och Brooklyn Museum har besökts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0