Provning inför modevisningen!

Hej!
Jag tror jag struntar i ett "efter Borås"inlägg. Kan kort sammanfatta att det var bra, lärorikt och att syntettyger smälter snabbt...Shoppade en massa också och levde på kanelgifflar!

Nu till Nutiden. Modevisningen börjar närma sig och ikväll hade jag provning med modellerna! Det gick över förväntan. Alla utom två plagg passade perfekt och det handlar bara om intag i sida/armhåla för de två plaggen som inte passade. Och skorna har löst sig efter många men!  Snodde en av modellernas lillasysters skor som sista paret. Det kommer bli perfekt! Musiken är också fixad så det känns bra.

Kvar att göra är att fixa ändringarna och kläder till mig själv. Sen är det bara att njuta av mina plagg i rampljuset!
Ska försöka uppdatera bloggen lite bättre nu dessa dagarna! Annars lovar jag ett långt inlägg efter alla visningar!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Åc

Ska ta bilder till dig när jag se som du kan lägga up :)

2010-03-26 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0