Natt

Nu sitter jag här. Alldeles för senti gen. Imorgon väntar jobb igen, välkommen till mitt liv gott folk =). Kommer sakna mina arbetskollegor när jag slutar, insåg jag här om dagen. Aj. Så sjukt mysigt att jobba runt om affärer! All personal i de andra affärerna småsnackar med en när man kommer för att kolla kläder på lunchen osv. Och samma intresse delar man ju, kläder!

Imorgonkväll bjuds det på helsingborgsfestivalen. Väldigt sugen på att prova bungy-jumpen, men mina pengar borde inte gå dit just nu, eftersom det kostar ganska mycket och en shopping/spa-resa väntar på tisdag (som jag för övrigt ser sjukt mycket fram emot, Felica, tänk ut road-trip-musik!).

Oj vad detta inlägget saknade sammanhang, skyller på klockan som alltid.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ina

haha,oj :$ nu vet jag det framöver. vi får ses en dag!

2009-07-25 @ 11:47:34
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0