Måndag stavas ledig

Idag har det varit en bra dag
Den började med att jag satte på kaffekokaren (en vana som går att genomför i Zombiliknande tillstånd). När jag lugnt kunde konstatera att min livsavgörande maskin fungerade även denna dag, satt jag på mig springdojjorna (3e gången på en vecka som de åker på, creds till mig!). Hunden fick följa med på morgonens springtur, och jag lyckades trötta ut det lilla energistycket.

Väl hemma åkte meckarkläder på efter en snabbdusch. Efter ett snabbt konstanterande att autozolen (medel som man putsar fälgar osv) var slut åkte inlinesen på och iväg till närmaste mack för inköp. Jag hann putsa en del innan jag insåg att klockan var dags för shopping! På med fina kläderna och in till Lund för att möta favoritpojkar. Åhh, vad jag saknar rasterna i skolan. Mina utdelade kramar är desto större när jag väl träffar mina saknade vänner. Ett par timmar spenderades med shopping, prat och flum. Härligt att träffa dem igen! Det måste bli oftare. Dagens inköp visas i nästa inlägg..

Kvällen har tillbringas med söta Michelle framför Bridget Jones. Tilltugg och vår traditionella kopp te gjorde oss såklart sällskap! Fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0