Höstkläder i tankarna, sommarkläder under maskinen.

Waaaooo.
Idag är det ett par timmar sen jag shoppade, några timmar tills jag ska jobba, 3 veckor till Milano, 7 veckor till skolstart och 21,5 veckor till julafton.

Det har varit en ledig dag idag så jag har passat på att lämna lite fler plagg till Tjallamalla. Blev nog den sista leveransen av sommarkläder, ev att jag fyller på med något litet innan Augustimånad. Sen är det höstklädernas tur, som jag för övrigt har börjat fundera på. Jag kan avslöja att det blir mycket skira tyger blandat med tung sammet i höst/vinter kollektionen! Men än så länge är det sommarplagg under maskinens pressarfot. Handlade tyg till en lång sommarklänning idag, tänkt vara till mig själv (senaste plagget jag sydde till mig var nog studentklänningen för drygt ett år sedan), men det är nästan roligare att sy till andra.

Jag också äntligen inhandlat sommarens converse. Efter mkt velande, ja jag är en velig liten virrig människa, blev det ett par gula. Men inte samma gula färg som för 6 år sen, dessa är mer solgula. Anteckna detta noga! haha

Ikväll kom Felicia över på lite smoothie och hängande. Fick även en sen födelsedagspresent, väldigt fint halsband, tack! :)

Och nu blev det ännu ett meningslöst inlägg, känner att jag börjat tappa bloggskillsen. Tar inte mig riktigt tid till att skriva längre, finns så mycket annat som ska hinnas med! Men kul att ni som fortfarande läser har bra tålamod! :)

Dags att ställa in viloläge. Imon väntar jobb och eventuellt pizzahäng med Niklas och Sigge.

/Kärlek


Mitt nästa project.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0