Ikväll packar jag två resväskor.

Ikväll är det packning för fulla muggar! För om en dag tar jag semester från jobbet och på Måndag åker jag till Milano med Fine-Line. Längtar! Och innan dess ska det hinnas mycket, så för en gångs skull är jag planerad och packar redan ikväll. Imorgon ska det avverkas 10 h på den sista jobbedan. På kvällen kommer jag vara mer eller mindre död så det blir bara till att packa ner det sista som jag tvättar ikväll. Lördagen består av finbesök från New York och en massa ännu oplanerade kuligheter kommer hända denna dagen. Nova stannar till Söndagen då jag tänkte försöka hinna träffa hennes mamma, Malin, som jag praktiserade hos förra hösten.

Det är alltså två resväskor jag ska försöka få ihop ikväll, en till Milano och en till Båstad, dit jag och killarna drar morgonen efter Milanohemkomsten. Packad semester vill säga, men ÖÖÖÖÖVERKUL!

Veckan därpå, och sista veckan på semestern har jag faktiskt planerat in ett antal oplanerade dagar innan förberedser för helgens modevisning måste påbörjas. Har fittings på modellerna samma dag som första visningen så det är bara till att hålla tummarna på att kläderna passar, annars blir det till att hugga modeller från gatan. Kommer bli en galen helg, ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0