1:a handssortering

Det har blivit storstädning på rummet i ett par dagar nu och ändå är jag inte klar. Börjar bli drygt. Har kommit fram till att jag har för mycket saker på ett för litet utrymme. Har hittills sorterat bland mina pennor, smycken, smink och senast idag; kläderna igen. Det är inte lätt att vara ledig för en arbetsnarkoman. Om jag inte har sorterat, träffat vänner har jag varit ute och sprungit. Den här sorteringsomgången kom jag fram till:


1. Jag behöver nya underkläder
3. Jag har 60+ st linnen efter sorteringen
4. Jag behöver nya jeans som fortfarande har sin mörka tvätt kvar
5. Ett par nya koftor hade inte varit fel
6. Jag tycker tydligen om T-shirts med rockigt tryck
7. Hittat en pyamas som jag hade glömt att jag hade. Kärt återseende


Högen med bortsorterade kläder blev ganska stor den här gången, är lite stollt över det. Jag gillar inte att slänga saker. Det sitter minnen i även kläde. Vem vill slänga bort klänningen man hade på den bästa festen?

Ett fat med smycken

Håraccesoarer i blomformat är en favorit

 

 


Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, det måste vi :) Studentlivet är nice! ;D

2009-09-06 @ 18:10:08
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0