Kläderna bara liksom hoppar på en typ

Dagens shoppingtur inledde jag med frasen "Michelle, idag går vi inte in i några sko-affärer. Jag orkar inte bli kär i ett par skor nu, jag har inte råd.".

Inför den här shoppingturen lovade jag mig själv att bara köpa det jag behöver mest just nu, vilket är ett par bruna tights, ett par mörka jeans, en kaffepress och en datorväska.

Shoppingturen inkluderade b.la Gina tricot. En stund senare innehöll min kasse ett par bruna tights. TIGHTS: TJECK. Runda fortsatte till H&M. Mina senare kassar därifrån innehöll ett par mysiga stickade strumpor och en överfin skogsmulle axelpuffströja (som jag har trånat efter ett tag nu). Jeansjakten slutfördes på JC där ett par levis fick slinka ner i shoppingkassen tillsammans med en skjorta. JEANS: TJECK. Traditionsenligt är Lagerhause en viktig affär på mina shoppingrundor. Det fick bli nästa stop. Jag kom ut med en påse innehållande en översöt tallrik med ugglor på (som ska användas som kakfat) samt en tvättsvamp i form av en svamp (fattar ni! hahaha).

Jag fick tag på hälften av vad jag skulle ha idag! Alltid något. Kaffepressen och datorväskan får vänta till senare i veckan. Visst det blev en del andra köp också...Men man ska passa på när man hittar något man vill ha? Right?

Just det, nämnde jag att det blev ett par skor ändå..? Ett par i Lilla-My-modell. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag förväntar mig att lida av fetma på grund av det där kakfatet & det kommer det att vara värt,



2009-09-11 @ 01:36:32
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0