elektroniskt mys.

Nu sitter jag i sängen och bloggar! Har nämligen fått igång min kära laptop :D. iiiih, nu kan jag vara elektronisk vart jag än befinner mig, hihi. Inget nytt för er andra kanske men det här är min första bärbara dator (Okej, har fuskat med pappas innan..). Ett par serieavsnitt av gilmore girls väntar nu! Skönt att man slipper gå upp ur sängen för att stänga av datorn! Jag är inte alls lat..

Måste bara tillägga att jag har tagit min klädassistent-roll till en nivå högre. Nu kan man inte bara hyra mig som "Personal shopper", designer eller sömmerska, utan också som "Garderobssorterare". Idag var jag hemma hos André och hjälpte honom att slänga ut lite slitna gamla kläder. Jag klarar verkligen inte av att inte jobba...Arbetsnarkoman? Jag? Näääädå!

Sov gott på er folket!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0