Veckan i korthet.

- Sytt om ca 10 klänningar

- Varit på "Öppet hus" på Parsons

- Hjälpt till på plåtning i Central Park för VIP magazin

- Träffat H&M designers

- Varit på avskedsmiddag för Julie

- Haft pumpakarvningkväll med folket

- Varit stylist/sminkös/frisör på Michael Calloways visning

- Shoppat på Manhattan (Läs nagellack, hatt, tyger, tights och mat)

- Bockat av ännu en bar/danceplace och träffat nytt folk

- Varit på 2 källarekonserter med väldigt bra musiker och mysigt folk

Mitt bland detta har jag också hunnit äta och sova. Lite grann iallafall...


Mina söta små pumpor :]

Kommentarer
Postat av: Line

JAAA, pax för en sån. Dessutom ska du sy en ny fabulous klänning till mig också när du är hemma. Så du vet :D Du får hitta något häftigt mönster!

2009-10-19 @ 22:55:35
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0