Halloween, före

Hej!
Just nu sitter jag och njuter av min musik i en tom lägenhet. Denna helgen är vi ytterliggare 3 personer som bor här då mina roomies kompisar/pojkvän är här från deras gamla skola i Savannah. Det blir ganska mycket liv med 8 personer, 3 stereo's, en katt + kompisar i en 3a. De har stuckit ut för att bruncha men jag bestämde mig för at vara kvar och ladda upp inför ikväll, det är ju HAAAAALLOWEEEEEEEEEEEEEEN! Det har varit en för intensiv vecka, och förskyldningssviter sitter tyvärr kvar (kanske för att jag är sämst på att ta det lugnt?).

Halloween, som för övrigt är lika hypat som julen i Sverige. Vissa hus är överdekorerade utanpå, med skelett, spindelväv, spöken, pumpor och allt därtill. Min kamera dog ju förra veckan (RIP) och sen dess har jag inte kunnat ta foto. Efter som det skulle kosta ca 850 svenska kronor att reparera den på 3 veckor valde jag att köpa en ny igår, Canon powershoot, SD1200, en uppgraderad variant av min gamla. Så ikväll blir det allt foto! Min kostym? Vampyr får det bli! Har inte haft tid att lägga ner på nått mer avancerat, lite tråkig, men fixar nog denna outfiten med en svart spetsklänning med hög krage, snörkängor, vitt hårspray, blodkappslar, huggtänder och smink.

Kvällens planering ser ut som följande:
19.00 Träffas alla i vår lägenhet, ombytta och sminkade.
20.00 Drar vi in till manhattan och kollar Halloween-paraden och käkar ute nånstans.
Obestämd tid - obefintlig tid: Partaj på random Halloween-klubb

TRICK N TREAT!


Danny's och Kevins mästerverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0