Välkommen till min lya!


Har nog inte riktigt berättat hur jag bor här..så här kommer ett "icke-nyhets"-inlägg.
Jag bor i ett gammalt lägenhets hus, högst upp (Mina ben är vältränade). Lägenheten är väl i storlek med en 4a i Sverige. Den består av 5 sovrum, ett kök/vardagsrum och en toa. Delar den med 5 andra; två tjejer och två killar och en Katt. Dessa (med eventuellt undantag från katten) har numera blivit mina, som vi säger på gangstah-språk:, Hoomies (Sv: polare). Här kommer iaf lite bilder på mitt rum. Resten av lägenheten tar vi en annan dag (när den är städad..). Obs! Bilderna togs för 2 dagar sen, rummet ser inte riktigt ut så längre...humhum..


Dörren in till rummet. En "megalåda" som används som avlastningsbord
till diverse prylar. Innuti ligger en del kläder. Smyckena mina hänger på
väggen på häftstift.



Bakom dörren står en spegel, hänger handduk och jacka och ett litet
nattduksbord med min kära dator. Ovanför den fina BÄDDADE (såg du det mamma?)
sängen har jag hängt upp reklamvykort jag fått på gatan, tidningsutklick, foton från
Åc och en tunnelbanekarta över New york.



Här är mitt fina fina skrivbord (lite kär) under mitt något skitiga fönster.
På ena sidan ligger resväskan, på andra står värmefläkten. Burkarna på skrivbordet
är mina nya fina blivande teburkar från "The Container store".



Dörren till höger leder till skatten (garderoben) och dörren till vänster går
ut till balkongen. Tidningsstället på väggen har jag själv pysslat ihop med
en tygbit och häftstift. "Tavlorna" är modebilder från Urban Outfitters hösttidning.
Man tar vad man har!



Min hylla med allt smått och gott; ungsform (hmm), kontakter, skor och
hudprodukter.

KATTIS RUM I 360 GRADER

Kommentarer
Postat av: Ina

Ta med dig skrivbordet hem! Sjukt fint :D

2009-11-12 @ 09:32:30
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0