Senaste

Har varit lite dålig på uppdatering om vad som har hänt den senaste tiden. Lite snabba drag, det här har jag hunnit göra sen i lördags:

* Varit på Top shops rea här, med rejäla prissänkningar. Lite fynd hittades allt!
* Krogat och födelsedagsfestat
* Fikat med Stina Gunarsson. Bestämde att jag ska börja med henne och Antony-projektet på fredag. Fick även se korsetten hon precis har sytt till Mariah Carry (Stavning?). Häftigt!
* Handsytt draperingen på sångorskornas klänningar, med Helena.
* Sytt upp en himla massa läderkjolar
* Ätit svensk lösgodis (!!).
* Sytt på min egen klänning
* Shoppat lite..
* Sytt scarfsar till Helenas vinterkollektion
* Haft filmkväll med roomisarna
* Börjat sy en crop-top till mig själv (eller TjallaMalla..)
* Ätit hemmalagad äppelpaj
* Hittat en ny favvoaffär: Eddie Fisher (inredning)


Och resten av veckan ser ut som följande:

Torsdag
Jobba i arkivet med läderkjolarna och min klänning/crop-top fram till 15.00 då jag tar tåget in till stan där det är fittings för sångorskorna. Stannar till 19.00 för att hinna se genrepet.

Fredag
Börjar jobba med Stina i Queens. Äta ute och ta drink med Petra på kvällen. En heldag på svenska!

Lördag
Ledig. Turista mig med Kushla. Vad är inte bestämt, kanske bli Brooklyn botanical garden och nått till. På kvällen blir det utgång med roomiesarna.

Söndag
Storhandla mat..Huh, hoppas förrådet räcker till dess.. Kanske jobba lite på filmkostymen också.

Och som vanligt kommer det inte bli som planerat, så håller er uppdaterade!


Torget på 23rd St och Broadwat ikväll

Kommentarer
Postat av: Ina

Hur gick det med C. Park bilden? :D

2009-11-12 @ 09:35:07
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

Det blev aldig C-parken..Upptäckte på vägen att top shop hade rea (A). Men det ska tas!

2009-11-13 @ 02:27:37
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0