PRAG

Hej!
FörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåt
Kommer tyvärr inte hinna lägga upp bilder på balklänningen eller studentkläningen innan jag åker. Hemskt ledsen. Men de kommer upp snart! Det lovar jag!

Blir till att packa idag, och baka, och göra klart skivorna till resan osv. För ikväll är det PRAG som gäller!
Ha det bra här hemma i Sverige så ses vi snart!
//Katti


Kommentarer
Postat av: Ina

Ha så kul. Gör inget jag inte skulle göra ;D

2009-05-20 @ 15:28:18
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Trullan

Kommer att sakan dig :) Men sakna inte mig utan se till att ha de skit kul! Det förkännar du o de andra med :D

2009-05-20 @ 21:02:03
Postat av: Anonym

TACK! :D

2009-05-26 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0