Lördag

Go kväll!
Här kommer en snabb uppdatering av min dag (jag har ju blivit väldigt dålig på att underhålla bloggen):
Idag har jag sovit länge för att försöka få bort den envisa fökyldningen. Tror jag lyckades delvis! Jag bättrades iallafall så pass så att jag orkade med en shoppingrunda senare på eftermiddagen (vilket iförsig inte behövs mycket för när det gäller mig) En shoppingrunda blev det iallafall med min kära lilla Åse. Det inhandlades ett par fusia-färgade shorts, en jeans-jumpsuit. Jag köpte även en stor grå tröja (som ska användas till snickarbyxeshortsen som jag håller på att sy). Jag var sugen på ett par skor men misslyckades även denna gången med att hitta ett par. Vad är det med skoutbudet? Inget som lockar mig till max även om det finns hur många snygga par skor som helst. Har jag blivit ännu mer kräsen?

Jag har även hunnit sy lite på snickarbyxeshortsen, hoppas på att hinna klart dem och sätta på bandet på studentklänningen innan studenten. Ska försöka hinna. Håller samtidigt på med ett kollage på klassen i photoshop. Kul att minnas tillbaka på alla bilder.

Mellan syendet blev det vilande, ritande och fikande i solen. Härligt väder!
Just nu håller jag på att packa upp resväskan från Prag. Snart klar. Därefter blir det sängen. Upp och jobba imorgon. Känns konstigt nu när man har varit ledig i nästan 2 veckor. Saknar nästan mina tanter <3

Sov gott alla där ute<3
Natti//Katti

Kommentarer
Postat av: Line

ÅH jumpsuit :D Då måste ju nästan jag också köpa ^^ Och snickarshortsen... om dem blir bra så ska du sy till mig också (det har du lovat nu :D) Natti Katti<3 (fan vad det rimmar bra!)

2009-05-31 @ 00:16:44
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Line

Haha, du ÄR ju verkligen så söt! Träffas imorgon kanske? :D

2009-05-31 @ 20:41:06
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0