Back in town

I'm back from Praug!
Resan var lika bra som väntat! Rädd att jag skulle bli besviken eftersom vi i klassen gått och peppat inför resan flera veckor innan. Men jag måste säga att helgen var väldigt lyckad! 4 dagar av fina drinkar, mycket shopping, en massa festande, utflykter till turistattraktioner och dyrbar kvalitétstid med favoriter!

När jag kom hem igår blev det direkt en tur till sömnens värld. Har inte varit och hälsat på där så mycket den senaste tiden så det var väl behövt. Idag har jag inte sovit  än, även om jag fortfarande skulle behöva. Så det blir läggdags efter detta inlägget. Trots sömnigheten tog jag mig an att rita mönster till mitt nästa projekt: Blommiga hängsleshorts! Har haft dem i tankarna sedan februari men jag har inte hunnit sy dem pga Balklänningen och studentklänningen. 

På tal om balklänningen...så är den klar! Foto kommer upp under veckan. jag lovar att inte skjuta på det längre än så. Jag är så dålig på att ta tag i den där fotograferingen..Vet inte varför. Men snart kommer bilder upp!

Bjuder på en skiss på mina hängsleshorts innan jag pyser iväg!(Ursäkta bildkvalitén)
Sov gott alla!
Natti<3
//Katti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0