Älva och vårtecken

Hej!
Oj, vad fint väder det har varit idag! Tog en fika med Fredrik i eftermiddag. Väldigt trevlig och en välbehövd pratstund. Efter fikan hann vi med en promenad i Botan (park). Blommorna hade börjat komma upp också, väldigt fint och hög vårpotential! Om några veckor kan man nog byta ut vinterjackan mot vårjackan. Åh, vad jag längtar! Det är en bra shoppinganledning också, har faktiskt ingen vårjacka som är hel (Om man räknar bort 2 stycken..). Vill ha en färgstark igår, grönt hade varit kul!  Var inne i en del skoaffärer också idag, tanken var att hitta skor till balen eller studenten. Ingen framgång tyvärr:(. Blev iallafall glad av att se alla tygskor, 100 vårpoäng! Läntar till nästa lön...och solens ännu varmare strålar. Klagar inte, är nöjd bara av att solen tittar fram någon timme.

Idag öppnade Entré malmö så imorgon blir det en pliktskyldig inpektion av köpcentert! Dessutom finns det två nya skoaffärer där som inte funnits i övriga Skåne till nu. Måste poängsätta de! Jag hoppas Line och åse står ut med mig. Har en vana att bli väldigt exalterad när jag kommer in i nya affärer, speciellt om det handlar om skor. Skorskorskor!

Nu måste jag kila iväg, Salsa som gäller. Idag "levlar" jag till fortsättning 3! Ska bli intressant!
Ha det bra!
//Katti


Tusch, Älva


Kommentarer
Postat av: Line

JAG MÅSTE KÖPA VÅRSKOR :D:D

2009-03-19 @ 19:11:44
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

Entré imon!

2009-03-19 @ 22:50:43
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0