(o)Tid

Go' kväll!
Hoppas allt är bra med er!
Har inget jätteviktigt att säga ikväll, ville mest höra av mig så ni inte tror att bloggen håller på att dö ut, även om det verkar så just nu... Har inte mycket tid för den just nu och inte för syendet heller för den delen. Ni anar inte hur mycket jag vill ha tid till att sy, med gott samvete. Skolan som ligger och gnager. Har jobbat på projektarbetet och dess hemsida idag samt skrivit labbraport. Desto snabbare läxorna försvinner desto snabbare får jag leka med Sylvester (ja, så heter han; min kära symaskin). Måste sluta klaga på tidsbrist här på bloggen. Känner att det är ett evigt samtalsämne. Det finns perioder då man har mycket fritid och sen finns det perioder då man måste göra vad man ska. Är i en sistnämnd nu, men om 3 veckor är iallfall projektarbetetinlämnat. När jag får en liten stund över, som inte är allt för kort men inte tillräckligt lång för att börja sy så skissar jag upp kommande projekt. Ni anar inte hur många önskeplagg jag har i huvudets sykammare just nu! Skissar och visar såsmåningom! Tushpennor är kul!

Idag har jag även fått kontakt med en tjej från Sverige, lika gammal som mig, som befinner sig i London som Au Pair. Tänkte prata lite med henne om hur det är att leva och bo där. Även om Au Pair inte är något för mig så är det ändå samma resväg, stad osv. Verkar jättetrevlig! Och fakta är alltid bra att ha.

Hoppas allt är bra med er idag! Skriver mer imorgon!
Tillbaka till projektarbetet..
//Katti

När jag blir miljonär ska jag ha minst ett par Louboutin-skor. En absolut favorit.

Kommentarer
Postat av: Line

Grymt snygga.. man hade blivit sjuuuukt lång i dem :D

2009-03-04 @ 22:49:59
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Ina

I love Louboutin <3 Den röda alltså :D Btw, hur kom du i kontakt med henne? Pratat något med henne? (skriv till min blogg)

2009-03-05 @ 17:46:55
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0