Solsken!

Hejhej!
Helgen avslutades väldigt bra denna veckan! Igårkväll fick jag oväntat besök av Michelle, efter en snabb runda med hunden. Det blev te och kakor och dåligt program på MTV att slöa till. Väldigt skön kväll. Hade dessutom hunnit klar med läxorna snabbare än jag trodde så kunde njuta utan att känna någon stress. Det är bra att ha vänner i samma stad. Då händer spontanbesök oftare och det gör inget om det blir lite sent. Me like.

Idag var jag uppe tidigt. Laddade kaffebryggaren, klunkade i mig den varma drycket och begav mig sedan in till Malmö där jag och min blivande baldate skulle kolla efter smoking till honom (Studiedag i skolan idag). Efter en lång gångväg från stationen hittade vi uthyrningen. De hade samma röda nyans på gördel och fluga som min klänning. Perfekt! "Servetten" som skulle tillhöra bröstfickan på smokingen var dock lite för röd så vi hoppade den. Jag får fixa ihop en av mina tygrester från klänningstyget istället. När smokingen var fixad tog vi en runda på stan eftersom han vet hur shoppinggalen jag är. Det var inte meningen att varken han eller jag skulle shoppa nått idag men ändå kom vi båda hem med ett antal shoppingkassar. För min del blev det ett svart franslinne från JC, ett par jeans med fuskskinndetaljer från Cheap Monday samt ett par söta tygskor från H&M. Honom proppade jag på två t-shirts, en tredje hittade han själv. JAg har bra inflytande på denna pojk. Men jag tror han tyckte det var rätt kul att shoppa ändå, fast han inte vill erkänna det. Fint väder hade vi också, solen sken nästan hela tiden, åååh vad man blir glad av de där strålarna! En väldigt lyckad dag! Ikväll ska jag se på ett gymnasiespex där min kompis är både president och huvudrollsinnehavare, gogo powerJOY! Måndagar kanske inte alltid är så kassa trots allt!

Fick förresten precis dra ner markiserna på mitt rum för solen bländade mig vid datorn. Kockan är 17.00 och solen är fortfarande uppe. Våren är här! :D

Ha det bäst!
//Katti


Mina nyinköpta dojs!



Kommentarer
Postat av: Line

Söta skor till en söt Katti :D

2009-03-09 @ 17:41:42
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

Tack gumman:) Krya på dig!

2009-03-10 @ 10:09:28
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0