Laptop-dekor

Go' kväll!
Äntligen en stund för mig själv över. Har varit duktig och pluggat hela kvällen efter den långa skoldagen (beröm beröm). Just nu sitter jag och surfar runt och letar Laptops. Måste ha en bärbar dator till hösten hur jag än väljer att göra (se förra inlägget), men det finns ju hur många som helst att välja på! Jag är inte som de flesta tjejer när det gäller datorer (ursäkta): Går efter den med finast färg. Jag vill ha bra innehåll i min lilla burk och har nu insett att jag får ta till mitt datorproffs till bror när jag ska välja dator.

Visst, jag tycker det är jättekul med fina datorer, och jag skulle gärna vilja att min är det också. Men nu finns det alternativ som gör att man kan både ha en bra dator(säger inte att alla fina är dåliga) samtidigt som man kan få en fin: Man pimpar den själv helt enkelt. Har hittat jättefina laptopdekorer
bluebox.se. De fungerar som klistermärken som du sätter på skärmens baksida. När du tar bort dekoren ska den inte lämna klister efter sig. Väldigt smart uppfinning!
Lägger in en bild på mina favoriter sist i inlägget.

Nu är det dags att snarka, Ha det bra allihopa!
God natt<3
//Katti



Kommentarer
Postat av: Line

De flesta bra laptops har en väldigt snygg utsida också faktiskt, så det blir nog inga problem! :)

2009-03-03 @ 11:53:08
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Ina

Haha, det är vad jag önskar mig i studentpresent faktiskt :D Pengar och en laptop :D

2009-03-03 @ 15:03:40
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

Mjae, de flesta bra är svarta eller grå, men det är fint det också! TÄnkte mer på färggranna när jag skrev inlägget:). Hoppas du får det du vill i studentpresent Ina!

2009-03-04 @ 16:24:07
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Addade dig på Msn så kan du fråga allt om London där :) Enklare än att skriva värsta uppsattsen i kommentatorsfältet :P

2009-03-04 @ 19:47:01
URL: http://thernan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0