Lägesraport

Hej!
En väldigt trött Katti som skriver.. Det var en riktigt lyckad fest igår, tack alla!
Ikväll är det Top Shop som gäller. Ska träffa Alex lite innan och fika så ska snart gå o ta en powernap så jag orkar med kvällen. Full rulle. Men kul! Skulle egentligen sytt på balklänningen idag men så blev det inte, sydde dock lite innan i veckan så är före planeringen ändå.

Vaknade klockan 10 idag. Efter en frukost med felicia begav vi oss till den nya skoaffären i stan! Hittade dock inget användbart :/. Däremot blev det ett kakfat från Hemtex som hade utförsäljning. Ett stort rött med en graverad ros. 35 kr. Fynd! Känner mig som en hamster som samlar på mig så mycket när flytten är minst månader bort. Ekonomiskt och nöjesmässigt sett är det dock bra!

Nu ska jag sova en stund. Ha en bra dag!
//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0