Kostymfix och mattetrix

Go' kväll!
Idag har jag nog varit mest effektivast på länge. Slutade halv 3 idag, stannade kvar på skolan en  timme för att läsa genom mitt PA och göra ändringar (Risk att man somnar om man gör det hemma^^). På bussen fortsatte jag rättandet. När jag kom hem satte jag mig och skrev in ändringar på datorn, fixade med loggboken och hemsidan och TADAAA "testinlämningen" var klar! (Jag har valt att lämna in mitt PA 2 veckor före det slutgiltiga datumet för att hinna få det genomkollat av min handledare, på så vis hinner jag ändra om det är något fel i arbetet. Jag SKA ha MVG på detta!).

När PA var inlämnat började jag med matten (prov på torsdag) och har suttit med den fram tills nu.
Nä, nu ska jag sluta skryta om hur duktig jag är, hihi. Men nu i trean känner man sig faktiskt duktig när man gjort så "mycket" på en dag. Man har ju blivit lite bortkämd på senare tid att inte ha så mycket i skolan...

Har glömt att berätta! Vi har fått våra roller vi ska sy till, till spexet som har premiär nästa månad. Nu gäller det att planera så man får in det i sitt schema också. Jag fick iaf den kvinnliga huvudrollen att fixa två outfits till. Väldigt nöjd! Kommer dock inte hinna sy två hela uppsättningar kläder, så imorgon ska jag till AF-borgens kostymförråd och snylta lite. Det jag inte hittar där får jag sy helt enkelt. Vad spexet handlar om kan jag tyvärr inte avslöja förrän efter premiären, eftersom temat inte får "läcka ut" till de andra skolorna.

Fick ett nytt H&Mnummer idag. Massa kreds till H&M för att de skickar ut kataloger med nytt mode i mellanperioderna också! Hittade några fina linnen där som jag ska satsa på till sommaren!

Nä, nu går mitt schema vidare, dags att hoppa in i duschen för att lägga sig sen!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Massa kärlek//Katti


Kommentarer
Postat av: Ina

Katti, har du pratat mycket med Anna som bor i London? Såg precis att hon var med på facebook för "people you might know". Tyckte det var ganska roligt faktisk ^^ (svara till mig)

2009-03-11 @ 12:04:50
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Jätte fin blogg :)

Haft en bra dag ?

Kram

2009-03-11 @ 12:09:29
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-11 @ 12:21:52
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Joyski

Haha, gogopower joy? Askul att ni kom, det gjorde hela föreställningen! ^^

Hemsidan ser grym ut! Kickass!

Kan knappt vänta till att få se pexet! :D

2009-03-11 @ 18:29:06
Postat av: Ina

Ja, det får vi göra :) Men jag är inte säker med London än för det är väldigt risigt med pengar och jag måste fixa ett jobb. Dock kan man ju åka närsomhelst i och för sig. Vi måste prata om det! :) Can't wait.

2009-03-11 @ 23:58:06
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

Tack! :). Ina; vi får träffas nästa vecka o snacka!:D

2009-03-12 @ 09:57:42
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0