IkeaShopping

Go' kväll alla läsare!
Idag var det Ikea som gällde! Klockan 20 i tolv begav jag mig utanför huset för att köra och hämta upp Michelle, för att sedan åka vidare och hämta upp bror och brors kompis, Joel. Väl framme på ikea gjorde jag och Michelle turné, vi provade soffor, knuffades med småbarnsföräldrar (Måste alla ha med sina skrikiga ungar på trånga ställen?!), balanserade med glas blandat med fnissattacker. Vi fastnade lite extra länge på köksavdelningen och tavel-avdelningen. Några tavlor blev det tyvärr inte (Måste vänta tills jag vet hur lägenheten ska se ut), men det blev desto mer köksprylar. Huvuddelen av dagens inköp var alltså saker till köket men det blev en del annat också, man måste ju passa på när man hittar nödvändiga billiga saker ;) ?! Flyttbacken är full nu så har börjat fylla en ikeaplastsäck också. Om några månader bär det av, antingen flytt i Sverige eller utomlands. Det är vad jag vill just nu iallafall. Om det blir utomlands får dock de flesta flyttprylarna stanna hemma tills det är dags att skaffa lägenhet när jag kommer tillbaka. För det tror jag att jag gör.

Dagens köp:
* Fyrkantiga svarta tallrikar
* Vinglas
* Dricksglas
* Bestickset
* Bordstabletter
* Skålar
*  Måttsats
* diskborste
* Potatisskalare
* Vispset
* Stekspade/ugnsverktygset
* Magnetlist
* Handdukar
*  Toalettborste
* Klädrullare
* Skärp/slips-hängare
* Musmatta
* Tidskriftssammlare
* Skärbrädor

Sov gott allihop!<3
//Katti


Kommentarer
Postat av: michelle,

dagens viktigaste - toalettborste,

2009-03-15 @ 22:50:44
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: Ina

Åh, ikea <3 Gotta love it. Jag vill också köpa sådana saker!!!

2009-03-16 @ 08:03:55
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0