Fullbokad vecka =)

Go' kväll!
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en underbar dag!
Har London-nyheter! Fått tag på en tjej som reser med Blueberry just nu, (Blueberry som fixade refernsperson, snällt!) så jag och Ina ska mejla henne och fråga lite om hur det funkar, positiva/negativa saker osv. Kanske klarnar höstens sysslor då. Hoppas hoppas hoppas!

Idag har jag varit duktig och gått på Step up. Ganska jobbigt faktiskt. Och hela salen var full av hurtbullar. När instruktören bytade låt eller liknande, stod de och hoppade upp och ner och viftade med händerna fram och tillbaka. Huh. Tror detta passet ger resultat iallafall! Latinaerobicen var ganska mesig... Återstår bara att känna om träningsvärken är där imorgon! Ikväll har jag inte varit lika duktig dock, skulle läsa kemi i några timmar, men har redan tröttnat. Får väl ta tag i de där peptiderna igen efter detta inlägget. Vänta er en ny teckning från mitt skrivhäfte! ;)

Resten av veckan ser ganska packad ut just nu, men ska ändå försöka få in några inlägg mellan rusningarna!
Bara roliga saker som händer så jag klagar absolut inte!
Onsdag: Kostymmöte efter skolan. På kvällen är det "Pre-party" (förfest till studenten)
Torsdag: Lediga från skolan. Dvs, kostymfix eller balklänning. På kvällen är det VIP-kväll på Topshop
Fredag: Symässa i malmö! På kvällen bär det av till Niklas
Lördag: Jobba. Kvällen = Chilla eller sy (samma sak ;) )
Söndag: Balklänning!

Känner att min blogg börjar bli mer och mer en vardagsblogg än klädesblogg :/. Får se till att få in mer kläder i det hela. Borde inte vara så svårt med tanke på att det är vad en stor del av min hjärnkapacitet går till; fundera på kläder, prylar och skor! Välkommen till Kattis värld!

Ha en bra kväll! Kemin kallar..
//Katti


Ja, jag är lite kär igen. Kavajen är från TopShop. Suprise..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0