Alexander McQueen

Go kväll!
Ih, måste sluta lova att jag ska skriva här. Får bli en snabbis ikväll, också, förlåt. Tiden har bara sprungit iväg. Kom iväg på salsan iaf, måste röra på mig, beach 2009 here I come..;). Idag landade nya Elle i brevlådan, mycket bra tidning och nummer! Medföljde även en VIP-biljett till Topshops mingelkväll, då man dessutom får 20% på hela sortimentet. Får se om jag hinner dit, nästa vecka. Hade varit riktigt kul! Imorgon ska jag försöka hinna sy lite på balklänninge, trots indragning om utlovningar så lovar jag åtminstone att efter denna helgen ska det ha kommit minst ett nytt avsnitt i serien om balklänningen!Enjoy!

Sängen kallar, sov gott!
Natti//Katti


Alexander McQueen Spring 2009 Ready-to-Wear
Från Alexander McQueens vårkollektion, 2009.
Vacker tycker jag, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Line

I like it :)

2009-03-05 @ 22:28:32
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Ina

Snygg ;)

2009-03-06 @ 10:26:03
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0