Söndag

Hej!
Var dålig på att uppdatera igår..Full rulle hela dagen! Jobbade på dagen. När jag kom hem blev det till att byta om, sätta sig i bilen och knappa in Lomma på GPS:en. Det var grillkväll hos Sofie som gällde. Vi fixade grillspett till huvudrätt. Till efterätt åt vi grillade marchmallows och chokladdoppade jordgubbar! Vi tjejer hann även med att spöa killarna i kubb ;). Mysig kväll!

Idag har jag också spenderat den mesta tiden på jobbet...Jag och Erik (min kollega) börjar bli vääldigt trötta på all radiomusik vid det här laget. Vi kom fram till att vi skulle bränna ut 3 skivor musik var. Vi får dock anpassa oss lite efter våra kunder, så det kommer bli en del Gyllene tider, The Ark  och gamla godingar på mina skivor. Dock är det väldigt lockande att lägga in nån metal-låt med massa growl, bara för att se tanternas reaktion. Haha. Nej, jag vill ha jobbet kvar. Får välja ut de bästa låtarna ur de mera "vänliga" genrerna.

När jag kom hem ifrån jobbet körde jag och brorsan till hamnen. Det blev ett snabbt kvällsdopp, fruktansvärt kallt i vattnet! Blev mest schtek med boken på bryggan innan det var dags att åka hem och äta.

Nu ska jag ta ett tag på rummet, igen, det är sjuk vad jag kan stöka upp när jag knappt ens är hemma. Blir nog ett par sidor i Twilight också, snart läst ut den.

Hoppas ni också har haft en bra dag!
//Katti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, alltså, om garderoben är för full är det ju den det är fel på... INTE KLÄDERNA :/

2009-06-28 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0