Resultat av shoppingrunda

Glömde ju att berätta om shoppingrundan här om dagen! Kör en snabb sammanfattning eftersom det snart är dags att sova (Jobba imorgon). Shoppingturen började med att Jag, Line och Ina mötte upp deras kompis Anna inne i stan. Rundan började sedan på Zara som hade rea, dvs affären var ganska packad med folk. Ett par affärer avverkades på nån timme innan det var dags för en fika. Vi satte oss nere vid kanalen och åt, väldigt mysigt :). Efter energi-intaget blev det några affärer till innan det var dags att åka hem. Hittade dock inte riktigt det jag skulle ha, utan det blev en del annat istället (som vanligt..). Dagens fångst blev en svart fodralklänning med snygga detaljerade sömmar, ett par svarta ros-klämmor, ett par blommiga trädgårdshandskar och en grill (inte en sån masterdunder grill, utan en liten). Är lite kär i grillen. Bilder kommer upp när batteriet till kameran är färdigladdat! 

Sov gott på er!<3
//Katti

Kommentarer
Postat av: Line

Jag förväntar mig en grillkväll snarast! :D

2009-06-29 @ 16:31:59
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0