Reafynd

Det är farligt att jobba på ett köpcenter. Jag måste gå förbi ett flertal butiker innan jag kommer fram till mitt jobb. Ibland attackerar dem och deras insugningsförmåga är värre än elektrolux's dammsugare. Och man kan ju inte vara stark alla dagar och stå emot...Idag blev jag offer. Nu är jag uppdaterad på vilka affärer som rear ut vilka kläder! Uppgraderad till Katti 2.0.

Jag lyckades fynda ett par Örhängen (se nedan) från Gina Tricot idag. 34,50. Det kallar jag kap. Något mer blev det inte på shoppingfronten idag. Men slog till med lite kvällsshopping efter jobbet här om dagen. Såg en annons från Rusta på morgonen innan jag skulle börja jobba. De sålde ut köksprylar för 5 kr stycket! Är man studenten så är billiga priser mycket eftertraktade! När jag slutade jobbet tog jag bilen och Åc och körde in till Rusta. Fyndade en stekspade, en äggskärare (mycket viktig pryl!) och en knivslip. Allt detta för 15 kr. Lite annat nödvändigt plock fyndades också, dvs stiftpennor, batman-plåster och Post it-lappar. När jag ändå var igång med flyttinhandling tog vi en runda på Bolagert och handlade handdukar. 2 små och 2 stora blev det, i lila. Flyttkartongerna börjar bli fulla nu, men ännu finns det mycket jag saknar i dem, kaffekokare (livavgörande!) och lakan b.la. Med uppdelad inhandling slipper jag sår i plånboken. Denna månaden kommer semesterersätningen! YEY! :D





//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0