Regn

(God) morgon.
Det känns som att den här dagen inte precis kommer bli den bästa på länge . Snart börjar jag jobba. På jobbet kommer alla fråga hur intagningen gick (jag och min stora trut). Inte börja gråta Katti, snälla. Regnet öser ner här och just nu hoppas jag på att det hinner sluta innan jag sätter mig på cykeln. Jag har mejlat blueberry, reseföretaget till England, om frågor gällande anmälan. Om kurserna till hösten är fulla eller ej. Dags att ställa om sig för hösten, dags att kolla andra möjlighetet. Inte bryta ihop.

//Katti

Kommentarer
Postat av: Ina

Nej, vad synd. Men nästa år. Det finns mycket annat du kan göra nu istället. Tänk på det, på det positiva. Jag vet inte än. Får nog veta nästa vecka, eller nåt.

2009-07-10 @ 14:13:19
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0