onsdag

Ahhh, en ledig dag! Väldigt skönt! =) Har hunnit med mycket idag, hunnit träffa många nära och kära fastän kvällen knappt har börjat.

Dagen började med en shoppingrunda i Lund, där jag även mötte upp Freddan, shoppade lite till. Det blev en massa reafynd faktiskt! Brukar inte vara bra på att fynda på rea. Jag fick iallafall med mig en aprikosblommig tuninka, ett linne, en paisley-mönstrad klänning, en randig bikini och en rutig skjorta (dock inte den jag hade tänkt...då den inte vara lika fin i verkligheten som på nätet..). Lite bilder kommer kanske upp senare när jag har tid att fota!
 
Efter shoppingrundan tog jag tåget till Niklas där Hampus mötte upp. Planen var att ta en tur med båten och så blev det också. Ett dopp i det blå (?) blev det också! Massa prat utdelades och planer för nästa vecka gjordes upp. Vi har bestämmt att vi ska cykla till Skäralid, det vill säga ett par mil. Sedan ska vi campa, laga mat i stormkök och sjunga lägereldslåtar natten lång. Mysigt! Stereon följer med i cykelkorgen för lite pepp! Det här kommer bli kul!

Ikväll blir det mys med töserna. Ska snart hämta upp dem. Sen bär det av till sjöarna med hunden. Jag vet en som kommer bada iallafall och det är inte hunden..

Dags att fylla på mathålan!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0