H&M Höst 2009 Betyg

Nu har jag "bläddrat" genom den nya H&M-katalogen på nätet. Jag misstänker att siten inte är uppdaterad med allt som finns i den riktiga "papperskatalogen". Utbudet på nätet är inte super stort. Här kommer mitt betyg från de olika avdelningarna:

H&M Dam - Helt okej plagg. Ett plus för de fina höstfärgerna (Lila, petrol, blåröd). Ett minus för ett flertal modeller, då vi redan såg dem förra hösten i andra färgsättningar. Hittade dock en del fint jag kan tänka mig att beställa.

H&M Divided -  Avdelningen för de "yngre vuxna". Som vanligt var plaggen lite kaxigare än dam avdelningens. Plaggen uttrycker attityd och du kan se att de kommer från Divided. Ett minus för det lilla utbudet (kanske kommer mer?). Ett plus för de petrol-färgade leopardmönstrade leggingsen!

H&M Home - H&M avdelning för hemtextiler. Liksom förra säsongen imponerade inte heller denna säsongens utbud. Kuddfodralen, dukarna och örngotten är fina, men inte speciella. Visst, det fanns en del jag skulle kunna tänka mig att ha i min framtida lägenhet men jag skulle inte resa land och rike för de prylarna.

Detta var min "pre-bedömning" av H&Ms höstutbud. Jag återkommer när jag har tittat i katalogen på riktigt. Förhoppningsvis befinner den sig i brevlådan redan i morgon!





Kommentarer
Postat av: Ina

Bara jag som inte vet vad "petrol" är för färg? :$

2009-07-21 @ 17:05:45
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0