Textilhögskolan

Jag passar på att smita in med ännu ett inlägg, även om bloggen inte är färdigfixad än. Ge mig tid och ork! Tror jag börjar bli sjuk, somnade 3 ggr idag. Eller bara brist på koffein ;), blev ju trots allt bara en förmiddagskaffe idag. Termosmuggen stod i skåpet så bussresan fick vara utan energigivande dryck.

Men tjohej, det var inte mina kaffevanor jag ville berätta om ikväll. Det är nämligen så att imorgon tänker jag vara pigg för då drar jag och min söta lilla Åc till Boråååååås! När vi kommer fram blir det shopping för hela slanten! Och på söndag ska jag knata iväg på textilhögskolan som har öppet hus. Åh, det har varit min dröm att få komma dit sedan flera år tillbaka. Och ännu hellre vill jag komma in där. Tror jag iaf, jag vill inte ha för höga förväntningar men jag hoppas skolan är lika bra som den är i mitt huvud! En negativ faktor är dock att de bara tar in 15 pers på termin på den inriktning jag är sugen på. Får hoppas att turen är med mig när det väl är dags att börja plugga igen. 

                                                      
Nu ska jag fortsätta packa, bestämma kläder, och vara förväntansfull!
Vi hörs efter helgen!
Ha det bäst!
//Katti

Kommentarer
Postat av: Living

Hoppas att skolan är bättre än i dina drömmar ;) Se till att ha kul!

2009-01-30 @ 23:41:12
Postat av: Line

Ha så kul, och akta er för läskiga boråsare!

2009-01-31 @ 00:44:22
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

Tack, båda två!:)

2009-02-08 @ 21:59:24
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0