Balklänning, season 2, episode 2

Go kväll allihopa! :)
Vill börja med att säga att det är jättekul att fler har hittat hit till bloggen, välkomna! Ju fler som läser och kommenterar desto roligare blir det för mig att skriva =)

Merparten av min dag har bestått av shopping. Det var längesedan man tog en heldag till det. Riktigt skönt och avkopplande. Shopping är bra för själen, helt enkelt! Ännu bättre när man har sällskap och kan snacka skvaller samtidigt som man går runt och drar i kläder och provar skyhöga klackar. Blev en del kläder, men även assesoarer och inredningsprylar. Åhh, jag blir alldeles lycklig när jag ser allt vårnytt i butikerna! Kanske patetiskt, men sant!

När jag kom hem tog jag ett till tag på balklänningen. Från alla tips (tack!) jag fått hur jag blir av med det statiska i tyget, har jag nu ikväll fyllt upp badkaret med vatten och sköljmedel. Jag doppade tygbitarna försikitgt och just nu hänger en del på tork i torkskåpet. Ska snart springa ner och ta ut dem för att kunna hänga upp resten av mina bitar. Imorgon blir det till att stryka dem och förhoppningsvis börja med hopsättningen! Får nog dessutom sällskap av mer än min maskot (hunden) imon, då en vän kommer hit och ska börja på sin studentklänning. Jag tar åt mig äran att jag har spridit "syreligionen" till ca 5 av mina vänner och de är jätteduktiga!:)

Nu är det dags att ta byta i torkskåpet!

Ha en mysig kväll!<3
//Katti

Kommentarer
Postat av: Joysan

Haha, "syreligionen"? Absolut, och du är vår master och stoffostil vårt mekka?



(jätteduktig är kanske inte det ordet jag hade valt för att beskriva mig själv, men möjligtvis lärling :P)

2009-02-20 @ 14:12:44
Postat av: katti

Haha, absolut! Vi får vallfärda dit snart!

2009-02-20 @ 18:35:34
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0