Uppdatering

Go kväll!
Måste börja med att berömma mig själv lite, har ju blivit helt duktig med att skriva inlägg här på bloggen den senaste tiden. Designen på den är jag mindre aktiv med. Orsaken för det är att jag inte vet hur jag vill att bloggen ska se ut än :/. Beslutsångest över en liten blogg..haha.

Verkar nog som att min kreativa sida har dött lite grann. Jag menar; jag har inte lagt upp bilder på mina alster på länge :O. Men det står inte still. Ikväll sydde jag i princip klar en vit ekologisk sommarklänning. Funderar på att utveckla den idén, börja sälja lite ekologiska plagg, se om det funkar. Vad tror ni? Bild på klänningen kommer under vecka 8 senast.
Kasettklänningen som jag la upp skiss på för allt för länge sen är också på gång. Den är faktiskt nästan klar den med. men har fastnat lite grann, har slut på sidenband. Det behövdes mer än räknat. Och för att få rätt nyans och tjocklek måste jag ut till stoffan igen. Har inte riktigt den tiden just nu. Har inte mycket tid att sy på överhuvudtaget nu, väldigt synd :(. Mycket skolarbete som ska göras såhär innan lovet.

På lovet blir det projektarbete och balkänning! Så säsong två av balklänningen börjar vecka 8! Missa inte!


Ha det bäst!
//Katti



Min första tuschteckning. Kul penna att rita med, men väldigt svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0