Spelomslag

Det här är vad vi gör i skolan. Vi har en lektion där vi bara leker med photoshop, helt underbart! Kunde inget i Ps när kursen startade men har utvecklats mycket, även om jag fortfarande bara kan de lättaste sakerna. Vår senaste uppgift var att göra ett spelomslag till ett playstationspel som vi skulle hitta på storyn till själva. Mitt spel heter "Shop 'til you drop" och går ut på att man ska shoppa sig fram som kändis i New York.
Här är min slogan bak på spelet:


En klänning. Fyra shoppinggalna kändisar. Få den eftertaktade vintageklänningen från dior genom att shoppa dig fram på New Yorks gator.  Självklart är det inte bara du som siktar in dig på de fina skapelserna. Konkuransen är hård. Men som man säger: I i krig och shopping är allt tillåtet! Kasta en sko eller två på Britney Spears  klåfingrade händer, eller anfall Paris med ditt eldsprutande hårspray!

Ha det bäst!<3
//Katti



Kommentarer
Postat av: Ina

Haha, fan va kul :D

2009-02-12 @ 17:55:11
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du är bäst!



Glömde förresten skriva i namnet på mitt förra inlägg... Vill inte göra dig besviken men det verkar som om jag är din mystiska, anonyma beundrare! :)

Intrigen tätnar! ;)

2009-02-12 @ 19:23:00
Postat av: Line

HAha bäst, det spelet hade man velat ha ^^

2009-02-12 @ 20:14:16
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

Tack! Jag lovar att ni blir de första som får provspela spelet om det kommer i produktion! ;)



Och jag har listat ut vem den hemliga beundraren är! Det finns bara en som skriver:Intrigen tätnar! ;) haha, JOY! :DVälkommen till mitt plejs!^^

2009-02-12 @ 22:05:07
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0