Go' kväll

Go' kväll alla små läsare =).
Tänkte bara bjuda på en snabb uppdatering för att slippa sova (För er som inte känner mig så gillar jag inte att lgå och lägga mig). Idag har jag varit lite halvtråkig, suttit med projektarbetet halva dagen. Men detta vägdes upp senare på eftermiddagen när jag begav mig för att hålla födelsedagsgrisen sällskap på hennes dag. Grattis än en gång Åc! Imorgon tänkte jag ta paus i pluggandet (det är ju faktiskt lov..) och börja med balklänningen! Men jag får nog börja dagen med att leta efter tunna knappnålar och köpa tunna maskinnålar för att undvika att tyget "bubblar sig". Ingen som vet vart man kan köpa tunna knappnålar? Ska försöka lägga upp en bild på arbetet imorgon! Så länge bjuder jag på en skiss jag gjorde i somras. Det är nått med älvor..

Sov gott!<3
//Katti

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Min kära mor har blivit ett stort fan till dig! Hon undrar om du kan sy klänningen i grönt istället, typ lindomsgrön som skärpet på din blommiga. fast fortf i lakansväv så man kan ha den till vardags. Kan du sy den efter hennes mått då?? bor du i närheten av malmö. jag hitta massa fint jag vill ha på tjallamalla med....

2009-02-17 @ 16:11:23
Postat av: katti

Hejhej!

Vad kul att hon gillar mina kläder!:). Vilken klänning syftar du på att beställa? Vet att mina inlägg hamnar fel ibland. Självklart syr jag efter personliga mått och önskade färger! Jag bor i närheten av Malmö, ja:).

2009-02-17 @ 21:11:56
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: maria rosvall

den vita vi pratat om innan. hon har skrivit ut en bild på den och visat min mormor med!! så snart är du kändis i stenungsund...

2009-02-18 @ 18:14:49
Postat av: katti

Okej, nu är jag med! Kul att jag är lite småkänd i Stenungsund :D . Jag syr gärna upp klänningen till din mamma! Syr efter mått, byst, midja och stuss. Önskad längd på klänningen hade också varit bra att veta. Hör av dig så skickar jag bilder på tyger och färger!

2009-02-19 @ 21:30:31
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0